5 jaar garantie op uw airconditioners.

Waar heeft u precies garantie op?

Wij, van de Waard Klimaattechniek, bieden de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Toch kan het voorkomen dat een artikel niet perfect is of dat kapot gaat nadat het in gebruik wordt genomen. Vaak vind je voor kleinere problemen een oplossing in de handleiding van het artikel of op de website van de fabrikant. Vind je in de gebruiksaanwijzing geen oplossing, dan kun je uiteraard ook contact opnemen met onze klantenservice. Voor een snelle afhandeling vragen we je de afleverbon en artikelgegevens bij de hand te houden.

We kijken natuurlijk of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn en zorgen samen met jou voor een passende oplossing.

Bij storing worden defecte onderdelen geheel kosteloos vervangen of gerepareerd.

De 5 jaar garantie is van toepassing op apparatuur die geïnstalleerd en gebruikt wordt volgens onderstaande richtlijnen:

5 jaar garantie
  • De apparatuur is geïnstalleerd of in gebruik genomen door ons eigen montageteam.
  • De apparatuur wordt onderhouden door ons in combinatie met een onderhoudscontract.
  • De apparatuur wordt gebruikt volgens de door de fabrikant gestelde richtlijnen.

Heeft u nog vragen, neemt u dan contact op met een van onze adviseurs voor meer informatie.

Garantie op airconditioners

Op alle Mitsubishi airconditioners geldt een fabrieksgarantie van 5 jaar. De garantie op airconditioners is alleen van toepassing als er sprake is van een technische of fabrieksfout en het aircosysteem jaarlijks is onderhouden. U kunt technische problemen zo spoedig mogelijk na constatering melden bij de klantenservice.

de waard garantie
neem contact op

    Fabrieksgarantie

    Fabrikanten geven fabrieksgarantie op hun producten. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie vind je terug in de gebruiksaanwijzing van het artikel.

    Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van de Waard Klimaattechniek.

    Mogelijk raden wij je aan naar de servicedienst/helpdesk te gaan voor een snellere afhandeling. Servicemedewerkers die technische kennis hebben over het specifieke apparaat en/of merk helpen jou dan bij het oplossen van de artikelklacht. Uiteraard zijn wij verantwoordelijk voor een juiste afhandeling van de klacht.